28 Kasım 2010 Pazar

Yeni Bir Başlangıç...

Aslında bundan aşağı yukarı 2 yıl önce başlamıştım blog yazmaya. Öyle çok sık yazdığım da yoktu, hatta son birkaç ay öncesine kadarki "enrty" sayım bir elin parmaklarını geçmiyordu.

Blogum hotmail hesabıma bağlıydı ve "log in" olmaya çalışırken sıkıntı yaşamaya başlamıştım bu yüzden. Hotmail'imden Gmail'ime almayı da bir türlü beceremediğimden en iyisi mi yeni bir başlangıç yapayım dedim kendime..

Artık burdan yazacağım, çoğunlukla ve belki de sadece kendim için...

Eski blogum: http://yusufparlayan.blogspot.com

2 yorum:

  1. bizde(bende aslında resmi bi başlangıç olsun istedim),blogun başlangıç yazısı öncelikle okunur.

    (resmiyet bırakılır)blogta okumaya başladığım ilk yazı ilk yazılan yazıdır :)

    her işte bir hayır vardır sözünden ötürü iyi olmuş diyesim geldi içimden birden :)

    Not: kaç defa yazdım bu cümleleri ki epey harf aşımına uğrayıp bu hale geldiler. şuan kopyalıcam. yazdım hata verdi, kopyaladım olay bitti :)

    YanıtlaSil
  2. Tebrikler vallahi, blog'un girdiği bu sıkıntıya güzel bir çözüm getirmişsin :)

    YanıtlaSil